Minimax isi schimba imaginea pentru mai multa distractie

Din 23 martie, Minimax va avea o noua imagine: atat logo-ul cat si cunoscutele personaje ale postului vor fi proiectate 3D, iar difuzarea canalului TV se va efectua in format 16:9, anunta un comunicat al postului tv. Noua infatisare debuteaza cu o campanie nationala, prin intermediul careia Minimax ii invata pe copii sa recicleze.

Adresat micutilor telespectatori cu varste cuprinse intre 2 si 12 ani, Minimax face un important pas in dezvoltarea vizualului sau, inserand o serie de elemente 3D.

“De 12 ani ne mandrim cu un canal de televiziune creat special pentru copii, cu programe non-violente. Intrucat piata de televiziune se afla intr-o continua schimbare, ne-am propus sa aducem ceva nou, prin care sa ne diferentiem si sa ne adaptam nevoilor publicului. Tehnica 3D va genera si mai mult spectacol iar telespectatorii vor trai noi experiente, alaturi de personajele Minimax. In egala masura, ramanem un canal TV care sprijina educatia si dezvoltarea celor mici, atat prin continutul sau, cat si prin activitatile extra-scolare demarate”, declara Anda Manza, Country Manager Chello Networks.

Concomitent cu actualizarea imaginii postului, ia startul un concurs ce antreneaza creativitatea celor mici. Acestia sunt invitati sa dea viata personajelor Mini, Max, Cutulache si Pisicuta, construindu-le din materiale reciclabile. Odata realizate, copiii, parintii sau profesorii vor trimite o poza cu lucrarea lor pe adresa www.facebook.com/minimaxromania. Castigatorii vor fi alesi dintre cei care vor strange cele mai multe like-uri si vor avea cele mai creative si complexe lucrari.

Premiile oferite constau in 50 de biciclete, 80 de enciclopedii si 75 de soft-uri educationale. Cea mai buna lucrare realizata are sansa de a castiga premiul special – o vizita a celor patru personaje Minimax la scoala sau gradinita castigatorului.

Campania se desfasoara in perioada 23 martie – 5 mai, in scolile primare si gradinitele din tara.

Proiectul este o noua initiativa de amploare Minimax, cu scop educativ, prin care copiii sunt stimulati sa respecte mediul inconjurator si sa participe activ la intretinerea lui.

In prezent, Minimax poate fi urmarit de peste 4 milioane de abonati in Romania, in retelele RCS&RDS, UPC, Digital Cable Systems (DCS), Focus Sat dar si in retelele majoritatii operatorilor de cablu regionali.

Campanie realizata cu sustinerea Ministerului Educatiei Nationale, UPC, Prima TV, Intuitext, Suntparinte.ro si Editura Litera.

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *