Campania online vALLuntar „Mai multe carti, mai multe sanse”, editia I, initiata de Grupul Editorial ALL in februarie 2012 se numara printre finalistele Galei Industriei de Carte din Romania BUN DE TIPAR, sectiunea „Cea mai buna campanie de Marketing/PR/CSR”. Campania online vALLuntar „Mai multe carti, mai multe sanse” incurajeaza lectura si voluntariatul.

Grupul Editorial ALL a pus gratuit la dispozitia bloggerilor carti la alegere de pe site-ul www.all.ro. Bloggerii au citit si au scris recenzii la cartile ALL pe blogul personal. Fiecare recenzie a valorat 15 minute de voluntariat iar fiecare referitor la carte sau la campanie, dat la postul cu recenzia, a adaugat inca 3 minute de lucru.

In prima editie vALLuntar s-au implicat 150 de bloggeri, au fost citite 280 de carti si s-au adunat 200 de ore de voluntariat. O echipa de angajati ALL a facut voluntariat in doua centre alese de bloggeri: Hospice si Policy Center for Roma and Minorities.

Anuntarea castigatorilor va avea loc joi, 25 aprilie, in Aula Bibliotecii Nationale a Romaniei.