Pentru cel de-al cincilea an consecutiv Editura Herald implica cititorii, librariile si oamenii din spatele cartilor, intr-o campanie nationala desfasurata in lunile de vara, 1 august – 1 noiembrie, cu tematica FOCUS PE CARTE, care combina in mod inedit pasiunea pentru citit cu cea pentru fotografie si imaginar. Editura Herald a pus in miscare, pentru perioada campaniei, aproape 20.000 de volume, disponibile publicului cititor in librariile din toata tara.

Dintre cele 40 de titluri cuprinse in oferta de reduceri, cei mai multi cititori au ales sa isi lecturile care le pot largi orizonturile, atat exterioare cat si interioare. Pana acum, in topul preferintelor semnalate de cititori este cartea Jurnal de JIDDU KRISHNAMURTI, urmata indeaproape de frumoasele Poeme Persane – antologie a poetilor OMAR KHAYYAM , SAADI, RUMI, HAFEZ, titlu care a cunoscut o traducere de exceptie in limba romana. In topul alegerilor se afla si cartile FERESTRE CATRE COPIII NOSTRI de Dr. Violet Oaklander, CRESCANDU-L PE CAIN si PRIETENI BUNI, DUSMANI APRIGI un adevarat ghid in intelegerea copiilor si a psihologie lor.

Pana la mijlocul lunii septembrie campania a adunat la un loc 63 de librari si peste 100 de librarii, implicati in dezvoltarea comunicarii dintre cititori, carti si profesionistii dintr-o librarie.

O alta componenta interactiva a campaniei este concursul deschis publicului larg, pasionat de carti si fotografie! Pana acum peste 20 de cititori au avut curajul sa isi inscrie fotografiile in concursul FOCUS PE CARTE. Compania F64 sustine cu premii seminificative libertatea si imaginatia concurentilor: aparate foto, rucsaci si cursuri de fotografie pentru incepatori si profesionisti. Premiile pentru public vor fi acordate in cadrul editiei 2013 a festivalului de carte Gaudeamus, carte de invatatura.