Sony Picture Entertainment si InterComFilm Distribution aduc in cinematografe cateva dintre cele mai asteptate filme ale anului. „Inferno”, „Primul Contact/Arrival”, „Lumea de Dincolo: Razboaie Sangeroase/Underworld: Blood Wars” si „Pasageri/Passengers” sunt titlurile care va asteapta la cinema din octombrie si pana la finalul lui 2016.

Dupa volumele „Codul lui Da Vinci” si „Ingeri si demoni”, Dan Brown duce teoria conspiratiilor dincolo de puterea imaginatiei in „Inferno”. De data aceasta, protagonistul Robert Langdon (interpretat de Tom Hanks), expert in simbolistica, porneste pe urmele unui mister care duce pana la Dante Alighieri, autorul celebrui poem epic „Divina Comedie”. „Inferno” va rula in cinematografele de la noi din 14 octombrie.

„Primul Contact/Arrival” soseste la cinema pe 11 noiembrie, aducand din plin emotie, drama, mister, adrenalina – toate, la cote SF. Cand o serie de nave extraterestre ajung pe Pamant, Louise Banks (Amy Adams), experta in lingvistica, este cea solicitata de autoritati pentru a descifra limbajul „intrusilor”… in cel mult doua zile. Va fi un razboi inter-planetar sau o sansa de a cunoaste alte forme de inteligenta?

Pe 25 noiembrie patrundem in „Lumea de Dincolo: Razboaie Sangeroase/Underworld: Blood Wars”, cel mai nou film din seria de blockbustere „Underworld”, care ne rezerva o portie de fantasy – horror peste asteptari, iar cinefilii romani sunt primii din lume care il vor vedea la cinema. Razboiul dintre clanurile vampirilor si ale varcolacilor devine tot mai sangeros, distrugand totul in cale. Selene, vanatoarea de vampiri (interpretata de Kate Beckinsale), este mai hotarata decat oricand sa-i puna capat, cu orice pret.

Super-aventura SF „Pasageri/Passengers” ne rezerva din 30 decembrie o incursiune uluitoare in spatiu si timp. Pasageri pe o nava spatiala, in timpul unei calatorii obisnuite spre o noua galaxie, Aurora (interpretata de Jennifer Lawrence) si Jim (Chris Pratt) se trezesc din somnul indus cu 90 de ani mai devreme decat trebuia, exact in momentul cand nava lor se defecteaza. Desi nava le asigura tot confortul, cei doi sunt captivi intre „acum” si „atunci”, intre „aici” si „nicaieri”, intr-un vid care devine insasi viata lor.