Campania „Prima mea carte”, realizată de Editurile Nemira și Nemi în parteneriat cu Asociația OvidiuRo, se lansează pe 2 aprilie, de Ziua Internațională a Cărții pentru Copii și Tineri.

„Prima mea carte” pune accentul pe cititul de plăcere, de la vârste fragede. Pe copii nu trebuie să-i învățăm doar să citească, trebuie să-i învățăm să citească… de drag! Lectura le îmbogățește vocabularul, le deschide mintea, îi ajută să se cunoască mai bine pe ei și să înțeleagă mai bine lumea și viața.

Cum funcționează campania?

Pentru că puterea exemplului funcționează cel mai bine, cititorii Nemira și nu numai sunt invitați să spună, în scurte materiale video, care a fost prima carte din copilăria lor care le-a rămas în minte și pe care ar citi-o și astăzi cu plăcere și de ce ideea de a face fiecare copil să citească de plăcere nu este opțională, ci imperativă. Materialele video vor fi postate pe canalele de comunicare pe 2 aprilie, folosind hashtag-urile #PrimaMeaCarte* și #edituraNemira.

Pentru fiecare video, editura donează 10 cărți unor copii mai puțin norocoși, prin intermediul partenerilor de la Asociația OvidiuRo. Scopul acestor filmulețe este ca, prin experiența personală, fiecare dintre noi să încurajeze tinerii și părinții să hrănească obiceiul lecturii de plăcere.