Editura Herald lanseaza “Cosmosul” lui Carl Sagan

La peste 30 de ani de la aparitie, cartea “Cosmos” a astrofizicianului Carl Sagan inca influenteaza viziunea stiintifica asupra Universului, inca schimba mentalitati. Editura Herald, cu sprijinul ASUR – Asociatia Secular-Umanista din Romania, are placerea sa va invite la evenimentul de lansare a volumului luni 12 mai 2014, ora 19.00, la Sala Union (Str. Ion Campineanu, nr.21) a Arhivei Nationale de Filme-Cinemateca Romana.

Invitatii la eveniment vor fi:

Alexandru Mironov, senior editor la Revista Stiinta si tehnica
Cristian Roman, senior editor la Revista Stiinta si tehnica
Adrian Sonka, coordonator Observatorul Astronomic “Amiral Vasile Urseanu”
Monica Belitoiu, director executiv ASUR
Alexandru Anghel, traducatorul cartii si senior editor la editura Herald.

“Stiinta a descoperit nu numai ca universul are o grandoare ametitoare si extatica, ca este accesibil intelegerii umane, dar si ca noi suntem, intr-un sens foarte real si profund, o parte din Cosmos, ca suntem nascuti din el si ca desti¬nul nostru este legat intim de acesta. Evenimentele umane cele mai de baza si lucrurile cele mai triviale au o legatura cu universul si cu originile acestuia. Cartea de fata este dedicata explorarii acestei perspective cosmice.” (Carl Sagan)

Carl Sagan a fost Profesor in Astronomie si Stiinte Spatiale si Director al Laboratorului pentru Studii Planetare al Universitatii Cornell; a fost cofondator si presedinte al Planetary Society, cel mai mare grup dedicat stiintei spatiale din lume. In cadrul NASA, a avut rolul de consultant pentru misiunile spatiale fara echipaj Mariner, Voyager si Viking si s-a ocupat de informarea astronautilor in misiunile acestora pe Luna. Documentarul de televiziune distins cu premiul Peabody, “Cosmos”, a fost vizualizat de peste 500 de milioane de oameni din peste saizeci de tari, iar cartea insotitoare, publicata acum si la editura Herald, a petrecut sapte saptamani pe lista de bestseller-uri a The New York Times.

Intrarea la eveniment este libera, in limita locurilor disponibile in sala. Lansarea de carte include si o CALATORIE IN SPATIU, o proiectie insotita de comentarii inspirate de carte, moment sustinut prin amabilitatea domnului Adrian Sonka, din partea Observatorului Astronomic din Bucuresti.